radīt motivāciju un nodrošināt
audzēknim iespēju sagatavoties profesionālās vidējās izglītības
ieguvei;
sekmēt audzēkņa veidošanos par
garīgi attīstītu, brīvu, atbildīgu un radošu personību;
veidot audzēkņa pozitīvu attieksmi
pret līdzcilvēkiem.
Programmas
vispārīgie mērķi:
veicināt audzēkņa muzikālo,
intelektuālo un emocionālo spēju attīstību;
sekmēt kolektīvās un individuālās
muzikālās darbības pieredzes apguvi;
attīstīt jaunrades spējas mūzikā;
attīstīt spējas orientēties mūzikas
žanros un stilos.
Programmas
specifiskie mērķi:
attīstīt muzikālo dzirdi, atmiņu un
ritma izjūtu, veidot muzikālo domāšanu;
apgūt flautas spēles pamatprasmes;
apgūt mūzikas terminoloģiju un spēt
raksturot skaņdarbu muzikālo valodu.
Programmas
apguves kvalitātes novērtēšanas
apraksts:
Audzēkņi,
kuri
apguvuši izglītības programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un
prasmju
novērtējumu, kārto noslēguma pārbaudījumu, kas ietver saksofona spēli,
vispārējās
klavieres (prasības un repertuāra paraugus skatīt mācību priekšmetu
programmās),
solfedžo un mūzikas teoriju un mūzikas literatūru (prasības skatīt
mācību
priekšmetu programmās).
Tālākās
izglītības iespējas:
turpināt izglītību mūzikas
profesionālās izglītības programmās;
izglītoties dažāda veida
kultūrizglītības profesionālās pilnveides programmās.
Piezīme *): 7.klases
audzēkņi
izglītības programmas saturu padziļināti apgūst grupās kopā ar 6.klasi.
- Kad mūsu auss uztver ritmu un melodiju, mainās mūsu dvēseles noskaņojums. /Aristotelis/
- Dziedāšana mūsu sirdīs, mūsu prātus attur no ļauna un skubina uz labām, krietnām domām; jauka dziedāšana der cilvēkiem par dzīva prieka avotu. /Kronvalds/
- Mūzika apgaro visu pasauli, dod dvēselei spārnus, veicina iztēles lidojumu; mūzika atdzīvina un iepriecina visu eksistējošo... To var nosaukt par visa skaistā un cildenā iemiesojumu. /Platons/
- Mūzika patiešām ir visas cilvēces kopīgā, savstarpējā valoda. /Vēbers/
- Mūzikai jāuzšķiļ uguns cilvēku sirdīs. /Bēthovens/